tisdag 2 februari 2010


























Nu är mässan i Haninge över och vardagen fortsätter. Några trevliga människor gjorde stjärnor på mina workshops. Det var kul att se deras färgval och att alla som deltog lyckades.
Några utställare visade handgjorda glasföremål och hade workshop i det, andra hade stickworkshop, pärlsmyckeworshops och chokladtillverkning mm. Inte många män sågs till men de som kom stannade vid mitt bord och tittade på allt och frågade interesserat många frågor.
Jag hade egentillverkade böcker, lådor, diverse brochyrer och en pärm med information med mig. Några fler än förut kanske vet lite mer om bokbinderi och dess möjligheter genom att se och prata med mig eller min man som följde med och hjälpte till.
På kvällen åt vi mat på en fantastiskt god restaurang vid Hornstull, LIBANESEN. Om ni åker till Stockholm eller bor där så missa inte det stället. Varje tugga var som en dröm av godhet och personalen var hur trevliga som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar