fredag 4 februari 2011

I sommar blir det kurs på Kävesta folkhögskola 3e året i rad

I sommar blir det kurs i bokbinderi på Kävesta folkhögskola första veckan efter midsommar. Tredje året för mig att leda. Jag ser redan fram emot det. Jag älskar att planera in allt kul som alla ska få göra och tänka mig deras miner när de lyckas. En annan Lena skriver om kursen. Fler som bloggar om kursen ett annat år. Lokalen, (se nedan) , som jag först tyckte var lite trist, i en källare, visade sig ha stora fördelar i sommarhettan. Det svalaste rummet på hela området, perfekt temperatur och går att få trivsamt med lite förberedelser.

4 kommentarer:

  1. Vilken inspirerande lärare du måste vara, tänker jag när jag ser resultaten. Oj vad mycket fint folk har knåpat ihop :-)

    SvaraRadera
  2. Christina, du är peppande du, som en personlig coach nästan, tack.

    SvaraRadera
  3. Å, vad jag skulle vilja gå den kursen! Tyvärr är jag upptagen precis den veckan (varje år...). Har du kurser vid fler tillfällen under året?

    SvaraRadera
  4. Jag håller på och bygger upp mitt företag och har planerat att ha helg och dag kurser i min verkstad framöver. Jag är även öppen för att komma och ha kurs på annan plats och ha med mig allt som behövs för deltagarna.

    SvaraRadera