måndag 11 oktober 2010

Företagsfrukost på Clarion Hotell i Örebro

Jag önskar att jag hade haft en kamera med mig idag men så var inte fallet. Hela starta eget-kurs-gänget fick delta i företagsfrukost på Clarion hotell. Det var fyllt av olika aktiviteter, utlottningar, gooood frukost och mingel allt under ledning av Julia Rosqvist. Jag satte mig i ett bord där några män satt, som såg trevliga och förtroendeingivande ut. Det visade sig att jag hade rätt. Det var Lars-Eric Gustafson från Testhuset, www.testhuset.com, som hjälper företag att anställa rätt människor och Martin Ruist, och hans gäng från Four PR, www.fourpr.se, som gjorde hemsidor och annan pr för företag. Det blev ett trevligt möte. Utöver dessa trevliga människor mötte jag även Ebbe Holmberg, som hade röda byxor och gröna visitkort vars företag gör bland annat roll-ups, www.printeliten.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar